Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Blogger Template From:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Tuesday, December 30, 2008

Sedih~~~

saye sedih...
sbb sy x dpt wat die hepi lbeh dr 1 hari...

saye sedih...
sbb sy x dpt kongsi rs tertekan yg die rs...

saye sedih...
sbb sy x dpt nk transfer rs sedih die kat sy...

saye sedih...
sbb die terpkse korbankan life die sbb nk puaskan ht sume pihak...

saye sedih...
sbb susa nk tgk die senyum skng..even utk sy...

saye sedih...
sbb ble sy ketawe,die x ketawe pun...evan senyum pun x...

saye sedih...
sbb org slalu salah sangke ngn die...

saye sedih...
sbb sy semakin jauh dgn die wlupun hati kami dekat...

saye sedih...
sbb saye xleh jd salah sorg yg bole wat die seronok...

saye sedih...
ble die sedih.........

p/s : tp aku gembire sbb aku da baik ngn aziah..Alhamdulillah..next,turn H_j_r..nk jumpe ko plak..huhu

4 comments:

Unknown said...

ko mmg gigih..
tetap fikir pasal org lain..
walaupun ko pn tgh pikir pasal mcm2..
sori 4 everything..

ayu aziz said...

yunk...
kuat kn ati eh..
rmai lg kat sisi ko yg bole m'bntu..
perhati skelilng..
rmai ade ntok ko..
n..
aku pown ade..
heheheh
(^_^)

Anonymous said...

dia pasti terharu dengan segala pengorbanan mu..
dia pasti terus tabah dengan segala sokongan mu..
dia bertuah mempunyai insan sepertimu sebagai kekasih..
yang sanggup berkongsi segala duka..

cinta itu indah andai kita pandai berkongsi rasa..
cinta itu indah andai kita tahu menghargai nya..
cinta itu indah andai andai kau mampu jadi kan dia insan yang tabah dengan adanya kau di sisi..

teruslah bersama dia..
itu adalah yang terbaik..
andai kau rasa sangat sedih kerana tidak mampu melakukan segala nya yang kau post kan di atas..
kau silap..
kerana kehadiran kau di sis nya adalah yang paling bererti dan bermakna..

farhanasumiran said...

to telingkah zapin @ mell..
: ala mell..klu da syg,wat ape pun xpe..sbb ape??sbb syg..huhu

to ayuaziz..
: thanx sbb slalu ade utk aku ble aku perlukan some1..setkt ni,ko la yg plng phm keadaan aku n ko support aku..

to mizheartbreaker..
: em..really love ur words...thanx so much!!!

Daisypath Anniversary tickers
Lilypie First Birthday tickers