Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Blogger Template From:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Thursday, December 11, 2008

aku beruntung..

Salam..
hatiku merasakan sesuatu..
otakku memikirkan sesuatu...
tetapi jemariku x mengizinkan aku menulis d cni...
aku pun x pasti ape punce dan sebab nye..
mungkin aku sendiri x tau ape yg aku pk sbnrnye..

bagi diriku,
hidup ini sgt menyeronokkan..
hidup ini sgt gembira...
dan hidupku ini dikelilingi org2 yg sgt memahamiku..
aku sgt bertuah..

kawanku,nany penah kate..
'bertuah la ko bee...rmai org yg syg kn ko..n rmai yg amek brt sal ko..'
huhu...
lpas mendenga kate2 ni,aku rs aku blom ckup bersyukur ngn ape yg aku punyai skng ni..
maaf ya Tuhan d ats kekhilafan ku ini..

sesekali hatiku terdetik..
'nape la aku x mcm si die ni ek...pandai...kaye...'
skng ni aku rs bodo sgt...aku x ptut langsung ckp cmtu..
hidup ku ini sempurna dengan kehadiran org2 di sekeliling aku...

d saat aku sedih xde bj ry,mak bli kan sepasang bj kurung pahang yg sgt cntik utkku..
d saat aku sedih kerane mslh dlm kapreza,danny sedia membantu aku..
d saat aku sedih gado ngn danny, bibit,kukut n ekin sentiase d sisiku...
d saat aku kebosanan apabile aku d ipo,nany n wana msti ajk aku kua jln2...
d saat aku memerlukan sesorang utk berckp,upa mst msg cmni :
'adk...nga watpe??adk sehat ari ni?'
d saat aku down ngn result exam,abgku akan tenangkan aku ngn nasihat2 nye...
d saat aku nk teddy bear dr org tersyg,danny bg choco bear wlu pun terpkse mjuk dlu...
d saat aku putus asa,Allah berikan aku kekuatan..


betape beruntung nye aku..Alhamdulillah..syukran jazilan ya Allah...

3 comments:

enriuel said...

amboi.die berperibahasa.haha.
Tau x pe.Br nk sedar ke diri tu beruntung makck.If x sda lg meh aku tlg tambah2 ayt br lg sedar eh..:)

farhanasumiran said...

huhu...ala nany...yela2...thanx eh sbb sedarkan aku...

actly upa aku nah ckp gak kat aku...

tp cm x brape nk meninggalkn kesan sket sblm ni..

p/s..sori upa...huhu

Anonymous said...

name aku xde pown dlm pantun ko.... xpe la. majuk -from shy-

Daisypath Anniversary tickers
Lilypie First Birthday tickers